www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

امکانات و ویژگی های نرم افزار اتودسک طراحی جریان باد Autodesk Simulation Flow Design 2015 در معماری و صنعت خودرو



نرم افزاری تهیه شده توسط شرکت اتودسک برای بازی های بزرگ ، طراحی استادیوم های بزرگ . اکثر باشگاه ها و استادیوم های بزرگ مانند فوتبال و دیگر بازیهای بزرگ تیمی در دنیا به نرم افزاری برای محاسبه و تحلیل جریان باد داخل استادیوم نیاز داشتند . این نرم افزار اصلی ترین کاربرد آن مدل نمودن و تحلیل جریان هوا و سیال یا باد در داخل ورزشگاه ها می باشد. ابزار تونل باد ابزارهایی برای مدل نمودن سه بعدی و تست شبیه سازی جریان باد در این نرم افزار می باشد . طراحی جریان که در برخی از مقاله ها و منابع علمی گذشته به پروژه یا طراحی فالکون یا شبیه سازی فالکون نیز از آن نام برده می شود، همان شبیه سازی جریان هوا و تست و آزمایش تونل باد در اطراف ساختمان ها با استفاده از باد و دود می باشد. اما امروزه بسیار پیشرفته تر و تکامل یافته تربه کلیه آزمایش های تونل باد و جریان های سیال در  اطراف ساختمان ها، وسایل نقلیه، تجهیزات در فضای باز، محصولات مصرفی، و یا هر ساختار مجازی دیگر گفته می شود . بازبینی و ویرایش سریع ، کنترل ها نمایش و بازبینی کاملا تصویری ، بصری و محسوس کاربران را قادر می سازد با درک و تفکری عمیق تر و تخصصی تر طراحی اولیه خود را بهبود و بسیار توسعه یافته و بدون عیب ارائه دهند. ادغام فرآیند طراحی و تحلیل به طور همزمان با نمونه سازی دیجیتالی سه بعدی تصویری امکان آزمایشات متعدد و دقیق پروژه های عظیم را فراهم می کند . توضیح مهندس درویشی ؛ در قدیم ساخت مدل ساختمان یا وسیله در ابعاد واقعی یا ماکت مدل کوچک شده خود بسیار با هزینه و زمانبر بود و تکرار آزمایش برای بهبود لازم به ساخت دوباره مدل بهبود یافته و آزمایش جریان باد ، دود ، آب مجدد بود که امروزه کل مشکلات به وسیله این نرم افزار رفع شده است .

 

  در سال 95 مجدد آپلود شده است  پاسورد آنزیپ       caspianone

http://trainbit.com/files/8635617884/Sample01.rar

http://trainbit.com/files/7395617884/Sample01.part01.rar

http://trainbit.com/files/5395617884/Sample01.part02.rar

http://trainbit.com/files/9095617884/Sample01.part03.rar

http://trainbit.com/files/1845617884/Sample01.part04.rar

http://trainbit.com/files/5345617884/Sample01.part05.rar

http://trainbit.com/files/3245617884/Sample01.part06.rar

http://trainbit.com/files/4045617884/Sample01.part07.rar

http://trainbit.com/files/7435617884/Sample01.part08.rar

http://trainbit.com/files/3135617884/Sample01.part09.rar

امکانات و ویژگی های نرم افزار اتودسک طراحی جریان

1- توانایی مدل نمودن باد داخل ورزشگاه ها و استادیوم ؛ شبیه سازی و پیش بینی آنکه چگونه باد می تواند در یک استادیوم ، ورزشگاه بزرگ جریان پیدا کند . بررسی تمام سناریوها و اتفاقاتی که ممکن است در نتیجه بازی و رقابت ها تاثیر بگذارد .

2- شروع طراحی با استفاده از نتایج ؛ بسیار سریع و آسان می توان نتایج آزمایش تونل باد را بدست آورد و دوباره مشاهده نمود که تغییرات انجام شده در طراحی به چه شکل و چگونه نتایج آزمایش تونل باد را تغییر می دهد . و طراحی را بهبود داد .

3- تونل باد مجازی برای طراحی مفهومی اولیه ؛ طراحی، شبیه سازی و بررسی پویای نتایج واقعی در ضریب دراگ ، صفحات، خطوط جریان و سطوح و حجم سه بعدی و..با استفاده از شبیه سازی تونل باد .

4- ارتباط با نرم افزارهای طراحی به وسیله کامپیوتر کد؛ طراحی جریان مجازی باد و شبیه سازی تونل باد نرم افزاری است که به طور کامل می تواند از طراحی های انجام شده توسط نرم افزارهای طراحی سه بعدی اتودسک اینونتور ، طراحی های مکانیکال و اتوکد  ، و نرم افزارهای ساختمان مانند رویت ها ، دستیار سازه ، معماری ، تاسیسات استفاده نماید .

 AutoCAD Mechanical, Autodesk Inventor, Revit MEP, Revit Structure, Revit Architecture

5- راه اندازی و استفاده آسان ؛ این نرم افزار نیازهای بسیار کمی برای تنظیمات و شروع به کار دارد و می تواند بسیار سریع نتایج را ارائه دهد . به سادگی و سریع می توانید نتایج و شبیه سازی جریان باد را مشاهده کنید . بسیار سریع و ساده درک عمیقی از رفتار جریان هوا در اطراف طراحی مکانیکی مانند خودرو یا داخل و اطراف ساختمان به شما می دهد .

6- قابل دسترس برای همه ؛ این نرم افزار می تواند با هر هندسه طراحی شده توسط هر نرم افزاری ، در هر مرحله از طراحی همکاری و از فرمت های استاندارد استفاده کند . می توان به سادگی بارها از شبیه سازی جریان هوا توسط این نرم افزار در مراحل انجام طراحی یا ساخت یک پروژه و پیشرفت های آن استفاده کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mojde 11 آذر 1395 ساعت 07:22

خواهشا برنامه کرک شده را برای من بفرستید

لینک های دانلود : در زیر است پاسورد انزیب کردن caspianone
http://CaspianOne.ir.uploadboy.me/x49jipzsnrax.html
http://CaspianOne.ir.uploadboy.me/qqu23s6klg26.html
http://CaspianOne.ir.uploadboy.me/gk8sdjz0zsnn.html
http://CaspianOne.ir.uploadboy.me/edzakesoexpm.html
http://CaspianOne.ir.uploadboy.me/tkll4gwqexsd.html

برادر تلگرام داریم تلفن داریم ، دیگه ایمیل و .. کار نمی شه ... شما هم که خودت را معرفی نکردی ، رشته ای ، شهری دانشگاهی؟ حالا این لینک دانلود ولی فکر نکن خودت را به اون کوچه زدی ، زرنگی کردی. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد