www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...
www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

www.CaspianOne.ir فروشگاه کاسپین 1

عرضه نرم افزار،کتاب برنامه آموزش های تخصصی فنی و مهندسی معماری عمران مکانیک برق الکترونیک آمار ریاضیات تدوین ویرایش فیلم ویدئو عکس تصویرصوت و...

درباره نرم افزار و امکانات برای شبیه سازی قالبگیری پلاستیک Autodesk Simulation Moldflow 2015 در تحلیل فرآیند قالبگیری

 درباره نرم افزار و امکانات برای شبیه سازی Moldflow  

 ابزار شبیه سازی برای قالب گیری تزریق پلاستیک ، مواد نرم و مایع مذاب سیال . به ابزارهای قالب گیری پرس سرد ، Tooling گفته می شود .

ابزارهای شبیه سازی جریان مواد قالب گیری به صورت یکجا و یکپارچه در این نرم افزار جمع آوری شده است . برای آنکه  کاربر بتواند جریان قالب گیری را به صورت دیجیتالی و تصویری شبیه سازی و قابل توضیح ، نمایش تصویری نماید ، که وابسته به برخی از ابزارهای دیگر قالب گیری نیز می گردد. در ابزارهای اضافه شده به این مجموعه نرم افزار امکان تحلیل ابزارهای صنعت قالب گیری پلاستیک مانند تحلیل و طراحی خود قالب تزریقی ، طراحی بخش های پلاستیکی ، جسم تولیدی قالب گیری ، ابزارها و چگونگی تزریق ،ابزارهای خنک کاری و .. می باشد . در کل این گزینه ها و ابزارهای اضافی به شما امکان می دهد کل دستگاه قالب گیری پلاستیک را خود طراحی کنید ، تحلیل کنید ، امکانات آن را افزایش و بهبود دهید و از برخی اتلاف ها و اضافه ها مانند اتلاف مواد اولیه و انرژی و هزینه هایی جلوگیری کنید .  

  ادامه مطلب ...

امکانات و ویژگی های نرم افزار اتودسک طراحی جریان باد Autodesk Simulation Flow Design 2015 در معماری و صنعت خودرو



نرم افزاری تهیه شده توسط شرکت اتودسک برای بازی های بزرگ ، طراحی استادیوم های بزرگ . اکثر باشگاه ها و استادیوم های بزرگ مانند فوتبال و دیگر بازیهای بزرگ تیمی در دنیا به نرم افزاری برای محاسبه و تحلیل جریان باد داخل استادیوم نیاز داشتند . این نرم افزار اصلی ترین کاربرد آن مدل نمودن و تحلیل جریان هوا و سیال یا باد در داخل ورزشگاه ها می باشد. ابزار تونل باد ابزارهایی برای مدل نمودن سه بعدی و تست شبیه سازی جریان باد در این نرم افزار می باشد . طراحی جریان که در برخی از مقاله ها و منابع علمی گذشته به پروژه یا طراحی فالکون یا شبیه سازی فالکون نیز از آن نام برده می شود، همان شبیه سازی جریان هوا و تست و آزمایش تونل باد در اطراف ساختمان ها با استفاده از باد و دود می باشد. اما امروزه بسیار پیشرفته تر و تکامل یافته تربه کلیه آزمایش های تونل باد و جریان های سیال در  اطراف ساختمان ها، وسایل نقلیه، تجهیزات در فضای باز، محصولات مصرفی، و یا هر ساختار مجازی دیگر گفته می شود . بازبینی و ویرایش سریع ، کنترل ها نمایش و بازبینی کاملا تصویری ، بصری و محسوس کاربران را قادر می سازد با درک و تفکری عمیق تر و تخصصی تر طراحی اولیه خود را بهبود و بسیار توسعه یافته و بدون عیب ارائه دهند. ادغام فرآیند طراحی و تحلیل به طور همزمان با نمونه سازی دیجیتالی سه بعدی تصویری امکان آزمایشات متعدد و دقیق پروژه های عظیم را فراهم می کند . توضیح مهندس درویشی ؛ در قدیم ساخت مدل ساختمان یا وسیله در ابعاد واقعی یا ماکت مدل کوچک شده خود بسیار با هزینه و زمانبر بود و تکرار آزمایش برای بهبود لازم به ساخت دوباره مدل بهبود یافته و آزمایش جریان باد ، دود ، آب مجدد بود که امروزه کل مشکلات به وسیله این نرم افزار رفع شده است .

 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار آماری SAS 9.3 . 9.4 , SP3 , SP4 . SP1 با راهنمای کامل نصب فیلم آموزشی کرک جدید دانلود کاملا مجانی

 سلام 

چون تمام نسخه های موجود SAS در کشور را خودم ترجمه و راهنمای فارسی گذاشتم و از سال 2010 عرضه عمومی آن را هم خودم در ایران مارک سنتر انجام دادم ، اولین نسخه کتابهای کامل و مرجع آن را تهیه و منتشر نمودم و برای نابغه های کشور اساتید کشور و کلا الکی خوش ها که هی جشن می گیرند و به هم جایزه می دهند و از هم تعریف می کنند . امروزه نرم افزار SAS 9.3  وجود دارد و بسیاری از دانشگاه ها نسخه دانشجویی آن را برای دانلود گذاشتند که ماه به ماه آبدیت کرک و مجوز آن هم ارائه می شود ولی در حد دانشجویی است برای محاسبات عملی علمی و.. نیاز علم روز و صنعت مناسب نیست و همه ماژول ها و توابع آن باز و قابل استفاده نمی باشد . عده زیادی به سایتهایی که حتی تصویر SAS 9.2  را برای تبلیغ و معرفی SAS 9.4  قرار داده اند مبلغ زیادی پول هم پرداخت کرده اند ، متاسفانه تمام مطالب آنها سوئ استفاده از ترجمه های جدید مثل ابزار جامپ JAMP  برای اس ا اس ساس ترجمه خودم می باشد . دانلود تمام ابزارهای جامپ را در سایت مهندسی صنایع آپلود میکنم بردارید روی ساس 9.2 و ماقبل نصب کنید چون متوجه شدم اصلا اساتید نمی دانند داده پرت چی هست که با این نرم افزار داده ها را غربال کنند . استاد این فرمول حفظ کردن و دیگران را پیچاندن گذشت ، منابع را از دانشجو ها مخفی نکن و بزار جزوه باز تحلیل کنند اگر خود شما مشکلی ندارید . اگر متخصص متخصص باشد دستی حساب میکند و همان اکسل و مینی تب هم مشکل کشور را حل می کند. دیگر مردم وحشی آمازون ، برزیل هم توسعه یافته شدند چقدر بهانه گیری میکنید . با همون SAS 9.2  کار کنید . می توانید راهنمای نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید.


دانلود روش کرک تا سال 2016 نرم افزار SAS 9.3 32bit 64bit sp5


.       آموزش فارسی علوم ریاضی و آمار SAS 9.2  همراه نرم افزار       .    خرید پستی

.      نسخه کامل مرم افزار و کتاب های راهنمای مرجه زبان اصلی SAS 9.2       .    خرید پستی

دانلود کتاب های نرم افزارSAS  که بهترین مرجع این نرم افزار می باشد. به زودی در روزهای آینده مرجع کامل ان 7800صفحه ای ان 120 مگابایت است را هم آپلود می کنیم همینجا دانلود کندی 

SAS_Simulation_Studio_JMP.pdf
hSAS.Certification.Prep.Guide.Advanced.Programming.for.SAS.9.Nov.2007.pdf
SAS.Publishing.Moving.and.Accessing.SAS.9.2.Files.Mar.2008.pdf
SAS.Publishing.SAS.9.2.SQL.Procedure.Users.Guide.Mar.2008.pdf
SAS.Publishing.SAS.9.2.SQL.Query.Window.Users.Guide.Mar.2008.pdf
SAS.Publishing.SAS.Certification.Prep.Guide.Advanced.Programming.for.SAS.9.Nov.2007.pdf
SAS.Whats.New.in.SAS.9.2.pdf
SAS.Whats.New.in.SAS.9.2.Mar.2008.pdf
System_Requirements_for_SAS_9.2_Foundatio_for_Microsoft_Windows.pdf
System_Requirementseq.pdf
What#39s_New_in_SAS_9.0_9.1_9.1.2_and_9.1.3.pdf

مرجع کامل ان 7800 صفحه ای SAS.9.2.SAS.STAT.9.2.user.guide  

http://trainbit.com/files/3513621884/31284657.part1.rar

http://trainbit.com/files/7013621884/31284657.part2.rar

استاد فرهیخته  ، دانشجوی نخبه ، رتبه اولی ، مدیر مدبر شرکت دانش بنیان ....که کیلو کیلو مقاله غلط و کپی تولید می کنید .....  تو چه غلطی می خواهی بکنی که حتما sas 9.3 باید باشد و با SAS 9.2  نمی توانی انجام دهی؟ مثلاً چه .. 



دانلود کرک عرضه خرید و فروش محصولات اتودسک اتوکدها 2015 اتوکد عمران معماری مکانیک الکتریک Autodesk AutoCAD 2015

دانلود کرک عرضه خرید و فروش محصولات اتودسک اتوکدها 2015

فهرست کامل محصولات جدید Autodesk AutoCAD 2015 در ادامه مطلب .....


توجه توجه ، محصولات جدید اتودسک اتوکد ها 2015 Autodesk AutoCAD 2015 ,  متفاوت با نسخه های قبلی بوده و نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی با گذشته و نسخه های قبل دارد . این نسخه به صورت بسیار تکامل یافته و سریع برای ویندوزهای مدرن و پیشرفته سون 7 ، ایت 8 و 8.1 طراحی و بهینه سازی  و تهیه شده است – نسخه های 2013 بهینه سازی شده و رفع عیوب و نقص های نسخه های 2012 بوده اند که اضافه های بیشتر Extensions  در خود آنها ادغام گردید – بنابراین در صورت ثبت خرید از این فروشگاه ، می توانید از مشاوره و راهنمایی های لازم استفاده نمایید . در صورت متناسب بودن سیستم کامپیوتر شخصی شما نسخه جدید یا با همان قیمت و هزینه نسخه 2013 ارسال یا خرید لغو می گردد.


توجه ، در یک پروژه زمانبندی شده در ماه های آینده تمامی ابزارهای اضافه و بروز رسانی های اتودسک اتوکد های سال های 2010 و 2011 کاملا مجانی برای همه حتی Inventor Fusion , Publisher ، 2012 و 2013 کاملا مجانی و رایگان برای خریداران سابق قابل دانلود مستقیم از همین وبلاگ با امکان استفاده از لینک مستقیم ، قابل ادامه ، دانلود با انواع نرم افزارهای دانلود خواهد بود . موارد دیگری چون راهنما ، هلپ ، تور ، فیلم ، آموزش و کتاب ، به روز رسانی فایل نمونه حتی MoldFlow از همین وبلاگ قابل دانلود تهیه و استفاده خواهد بود . با دیدن فیلم زیر به همه خریداران نرم افزارهای اتودسک پیشنهاد می شود از اینونتور یا اتوکد مخترع بهترین ابزارهای سه بعدی اتودسک در کنار نرم افزارهای طراحی و اتوکد های تخصصی استفاده نمایند .


autodesk-inventor-fusion-video-1152x648.avi

ادامه مطلب ...